piątek, 19 kwietnia 2013

Prolog

Prolog

Hej mam na imię Allyson Dawson wszyscy mówią na mnie Ally, mam 17 lat i mieszkam w Miami. Piszę piosenki, chociaż nikt, nawet Trish nigdy ich nie widzieli. Wszystkie zapisuję w zeszycie, jest to też mój pamiętnik, którego nikt oprócz mnie nie ma prawa dotknąć, mam na tym punkcie świra. Pracuję w sklepie Sonic Boom, który prowadzi mój ojciec Lester, moja mama jest w Australii na kolejnej wyprawie badawczej. Często wyjeżdża, ale nigdy o nas nie zapomina kontaktuje się z nią regularnie. Mam też przyjaciółkę, o imieniu Patricia Maria De La Rosa, ale nazywam ją Trish. Znamy się od przedszkola, zawsze mnie pociesza i pomaga, ja jej też. Ona codziennie zmienia pracę uważa, że siedzenie w niej nie należy do jej obowiązków, jest strasznym śpiochem i potrafi zaplanować zemstę. Wiem to, bo nie raz mściła się na ludziach, którzy z nią zadarli. Ostatnio po internecie chodzi pełno filmików z niejakim Austinem Moonem, jest gdzieś w moim wieku, blond włosy, dość wysoki, ma brązowe oczy. Nie wiem o nim zbyt wiele bo nigdy go nie widziałam, ale Trish jest jego fanką, ja nie szaleję za nim jak większość dziewczyn, chociaż piosenki ma niezłe.

O Austinie dowiecie się więcej! Później :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz