czwartek, 18 kwietnia 2013

Hejoł!

Hejoł! To mój drugi blog, tym razem o Austinie i Ally! Mam kilka pomysłów więc postanowiłam założyć bloga. Dam wam coś o mnie bo na tamtym blogu niewiele się dowiecie. Mam na imię Paulina, mam 13 lat i lubię Austina i Ally, R5, zwierzęta, a mój ulubiony kolor to żółty. W pokoju mam plakat konika, Macieja Musiała, lubię go gra epicko w Rodzinka.pl, Harrego Styles'a. mogłam mieć jego lub Violetty, nie lubię One Direction jak niektórzy, ale nie mówię, że ich w ogóle nie lubię, kto jeszcze ahh Ross i Laura... Uwielbiam ich! Łozo, fajny gość. To chyba wszystkie moje plakaty z pokoju :D to co prolog dam za chwilę jak przejdę na lapka, a jak nie to jutro, bo tera nie mam zbytnio czasu.

2 komentarze:

  1. Fajnie, że piszesz tego bloga!
    Zapraszam do mnie : http://austin-i-ally-moje-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyś jest zła, bloga czytać będę, ale nie zabijaj Austisia!! :(

      Usuń